NN 72/2024 (17.6.2024.), Uredba o izmjenama i dopunama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1227

Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 66/19. i 155/23.) i članka 17. stavka 1. ZakonA o izmjenama i dopunama Zakona o ustrojstvu i djelokrugu tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 57/24.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. lipnja 2024. donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede (»Narodne novine«, br. 97/20., 104/21., 102/23. i 22/24.) naziv Uredbe mijenja se i glasi: »Uredba o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva«.

Članak 2.

Članak 1. mijenja se i glasi:

»Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Ministarstva, njihov djelokrug i način upravljanja te okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva, kao i druga pitanja od značaja za rad Ministarstva.«.

Članak 3.

Članak 11. mijenja se i glasi:

»Glavno tajništvo obavlja poslove tehničkog usklađivanja rada upravnih organizacija u sastavu Ministarstva i drugih ustrojstvenih jedinica; izrađuje prijedloge planova zapošljavanja, osposobljavanja i stručnog usavršavanja državnih službenika, poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, obavlja poslove upravljanja ljudskim potencijalima, poslove razvoja ljudskih potencijala i stručnog usavršavanja; sudjeluje u planiranju izrade i izradi nacrta prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga Ministarstva u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa, uključujući usklađivanje zakonodavstva iz djelokruga Ministarstva s pravnom stečevinom EU; u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, obavlja pravne, analitičke i druge poslove vezano uz procjenu učinaka propisa i vrednovanje propisa u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa; obavlja poslove u vezi savjetovanja s javnošću u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa i sa zakonom kojim se uređuje pravo na pristup informacijama, prati primjenu zakona i drugih propisa; sudjeluje u praćenju provedbe planiranih zakonodavnih aktivnosti; izrađuje mišljenja na nacrte prijedloga zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga drugih tijela državne uprave u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; pruža stručnu pomoć drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva iz područja izrade propisa; surađuje s nadležnim državnim odvjetništvima u obavljanju poslova iz svoga djelokruga; vodi i ažurira evidenciju sudskih sporova na temelju podataka koje dostave druge ustrojstvene jedinice Ministarstva; izrađuje pravna mišljenja o pitanjima iz djelokruga Ministarstva u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama; koordinira i izrađuje prijedloge odgovora na zastupnička pitanja; pruža stručnu pomoć drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u izradi očitovanja u upravnim sporovima; pruža stručnu pomoć u izradi nacrta prijedloga općih akata iz djelokruga Ministarstva; izrađuje odgovore i očitovanja na upite i akte drugih tijela državne uprave, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i javnih ustanova u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; koordinira suradnju s nadležnim državnim odvjetništvima i drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva vezano za postupke pred sudovima, upravnim i drugim tijelima; surađuje s Uredom zastupnika Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava; surađuje s drugim tijelima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u pitanjima iz djelokruga Ministarstva; uspostavlja i vodi evidenciju o ustanovama iz djelokruga Ministarstva osnovanih posebnim propisima; s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva sudjeluje u provođenju nadzora nad zakonitošću rada ustanova iz djelokruga Ministarstva osnovanih posebnim propisima i njihovih općih akata; izrađuje suglasnosti na opće akte ustanova koje se bave djelatnošću iz područja nadležnosti Ministarstva; poduzima radnje radi naplate potraživanja u predmetima koji se vode u Sektoru za pravne poslove; priprema odgovore i očitovanja te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera na zahtjev nadležnih državnih odvjetništava u građanskim i kaznenim postupcima i postupcima ovrhe i stečaja; surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim osobama s javnim ovlastima i drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u poslovima vezanim uz trgovačka društava koja su vlasništvu Republike Hrvatske, a koja se pretežno bave djelatnostima iz područja propisane nadležnosti Ministarstva; daje pravna mišljenja o pravnoj valjanosti pravnog posla kojim Republika Hrvatska stječe ili otuđuje nekretnine iz svoga vlasništva; sudjeluje u radu povjerenstava i radnih tijela Ministarstva za izradu propisa; obavlja opće, tehničke i pomoćne poslove; obavlja poslove upravljanja informacijskim projektima/zadacima u dizajniranju, razvoju i korištenju informacijskih sustava; poslove upravljanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom te informacijske sigurnosti; poslove obrane i zaštite na radu; skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine, sredstava za rad, opremanju prostora Ministarstva, voznom parku i korištenju vozila, o načinu održavanja sredstava i opreme; organizira prijevoz službenih osoba Ministarstva; obavlja poslove pisarnice, ekonomata, dostavljača, održavanja prostora, opreme i čistoće; poslove planiranja, usmjeravanja, nadzora i provedbe informiranja i odnosa s javnošću Ministarstva, strateškog komuniciranja u kriznim situacijama u suradnji s glasnogovornikom, medijskog, promidžbenog i drugog prezentiranja aktivnosti Ministarstva; priprema i uređuje promotivne materijale i druge informativne sadržaje; u suradnji s glasnogovornikom priprema i koordinira nastupe državnih dužnosnika u medijima te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Glavnog tajništva, ustrojavaju se:

4.1. Sektor za ljudske potencijale

4.2. Sektor za pravne poslove i uredsko poslovanje

4.3. Sektor za informacijske sustave i informiranje

4.4. Sektor za opće i tehničke poslove.«.

Članak 4.

Iza članka 11. dodaju se naslovi iznad članaka i članci 11.a, 11.b, 11.c i 11.d, koji glase:

»4.1. Sektor za ljudske potencijale

Članak 11.a

Sektor za ljudske potencijale obavlja stručne i upravne poslove vezane za upravljanje i razvoj ljudskih potencijala Ministarstva, prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa iz područja službeničkih i radno-pravnih odnosa te kolektivnih ugovora za potrebe Ministarstva, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom zakona i drugih propisa iz ovoga područja, provodi analizu radne opterećenosti i priprema prijedlog plana zapošljavanja u državnu službu, priprema kompetencijski model i izrađuje profile radnih mjesta u državnom tijelu, obavlja stručne i upravno-pravne poslove u vezi s prijmom u državnu službu, rasporedom na radna mjesta i statusnim pravima dužnosnika, službenika i namještenika Ministarstva; izrađuje prijedloge uredbe o unutarnjem ustrojstvu i pravilnika o unutarnjem redu; vodi evidencije državnih službenika i namještenika i redovito unosi nove podatke o zaposlenima u Registar zaposlenih u državnoj službi i javnim službama i ostale propisane evidencije Ministarstva, planira razvoj ljudskih potencijala u državnom tijelu, procjenjuje potrebe izobrazbe u državnom tijelu te obavlja stručne poslove vezane za izobrazbu državnih službenika i namještenika, izrađuje izvješća o popunjenosti radnih mjesta na temelju rodne zastupljenosti i predlaže odgovarajuće mjere za osiguranje uravnotežene rodne zastupljenosti u državnom tijelu, a osobito na rukovodećim radnim mjestima; izrađuje ugovore o djelu za potrebe ustrojstvenih jedinica Ministarstva; izdaje potvrde iz državne službe na temelju službenih evidencija; sudjeluje u praćenju vježbeničke prakse, praćenju rada službenika na probnom radu, vodi usavršavanja državnih službenika; koordinira poslove vezane uz ocjenjivanje, prati stanje i predlaže mjere unaprjeđenja razvoja kompetencija i karijere službenika; priprema odgovore i dokumentaciju vezano uz žalbene postupke i sporove iz područja službeničkih prava i radnopravnih odnosa, obavlja poslove u vezi s provođenjem postupaka utvrđivanja odgovornosti službenika za lake i teške povrede službene dužnosti te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za ljudske potencijale ustrojavaju se:

4.1.1. Služba za službeničke odnose

4.1.2. Služba za planiranje i zapošljavanje

4.1.3. Služba za izobrazbu.

4.1.1. Služba za službeničke odnose

Članak 11.b

Služba za službeničke odnose sudjeluje u izradi prijedloga uredbe o unutarnjem ustrojstvu i pravilnika o unutarnjem redu Ministarstva, priprema kompetencijski model i izrađuje profile radnih mjesta u državnom tijelu; obavlja poslove u vezi s pravima, obvezama i odgovornostima državnih službenika i namještenika i izrađuje odgovarajuća rješenja i druge akte u svim područjima službeničkih i radnih odnosa, raspoređivanja, premještaja i prestanka državne službe; obavlja pripremne radnje potrebne za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti; obavlja poslove koji se odnose na ocjenjivanje i sustav napredovanja; priprema plan godišnjih odmora; prati statusna stanja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, priprema odgovore i dokumentaciju vezano uz žalbene postupke i sporove iz svoga djelokruga, obavlja poslove u vezi radu na izdvojenom mjestu rada i radu na daljinu u državnoj službi; izdaje potvrde iz državne službe na temelju službenih evidencija te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

4.1.2. Služba za planiranje i zapošljavanje

Članak 11.c

Služba za planiranje i zapošljavanje provodi analizu radne opterećenosti i priprema prijedlog plana zapošljavanja u državnu službu, priprema kompetencijski model i izrađuje profile radnih mjesta u državnom tijelu, vodi evidencije državnih službenika i namještenika i redovito unosi nove podatke o zaposlenima u Registar zaposlenih u državnoj službi i javnim službama i ostale propisane evidencije Ministarstva; sudjeluje u provedbi natječajnog i oglasnog postupka za prijam u državnu službu; izrađuje ugovore o djelu za potrebe Ministarstva; vodi dosjee državnih službenika i namještenika i druge evidencije ljudskih potencijala; priprema odgovore i dokumentaciju vezano uz žalbene postupke i sporove iz svoga djelokruga; vodi bazu osobnih očevidnika službenika i namještenika; izrađuje izvješća o popunjenosti radnih mjesta na temelju rodne zastupljenosti i predlaže odgovarajuće mjere za osiguranje uravnotežene rodne zastupljenosti u državnom tijelu, a osobito na rukovodećim radnim mjestima; obavlja administrativne poslove prijave na zdravstveno i mirovinsko osiguranje zaposlenih i drugih osiguranih osoba, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

4.1.3. Služba za izobrazbu

Članak 11.d

Služba za izobrazbu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika planira razvoj ljudskih potencijala u državnom tijelu, procjenjuje potrebe izobrazbe u državnom tijelu te obavlja stručne poslove vezane za izobrazbu državnih službenika i namještenika; priprema i prati realizaciju ugovora o međusobnim pravima i obvezama po osnovi upućivanja u programe stručnog usavršavanja i osposobljavanja; provodi nadzor nad provedbom i uspješnost procesa stručnog usavršavanja službenika i namještenika Ministarstva; sudjeluje u obrazovnim programima EU; utvrđuje individualne potrebe za školovanjem; izrađuje prijedloge planova i programa za obavljanje vježbeničkog staža; brine o mentorstvu i prati provođenje prakse; vodi bazu podataka o programima izobrazbe i polaznicima; prati kontrolu troškova izobrazbe i osigurava da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava, te obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 5.

Naslovi iznad članaka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21. i 22. i članci 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21. i 22. brišu se.

Članak 6.

Naslov iznad članka 23. i članak 23. mijenja se i glasi:

»4.2. Sektor za pravne poslove i uredsko poslovanje

Članak 23.

Sektor za pravne poslove i uredsko poslovanje sudjeluje u planiranju i izradi nacrta prijedloga zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga Ministarstva u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa, uključujući usklađivanje zakonodavstva iz djelokruga Ministarstva s pravnom stečevinom EU; u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva obavlja poslove vezane uz procjenu učinaka propisa i vrednovanje propisa u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa; obavlja poslove u vezi savjetovanja s javnošću u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa i sa zakonom kojim se uređuje pravo na pristup informacijama; prati primjenu zakona i drugih propisa; sudjeluje u praćenju provedbe planiranih zakonodavnih aktivnosti; izrađuje mišljenja, primjedbe i prijedloge na nacrte prijedloga zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga drugih tijela državne uprave u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; daje mišljenja i pruža stručnu pomoć drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u izradi propisa i drugih akata; surađuje s nadležnim državnim odvjetništvima u obavljanju poslova iz svoga djelokruga; vodi i ažurira evidenciju sudskih sporova na temelju podataka koje dostave druge ustrojstvene jedinice Ministarstva; izrađuje pravna mišljenja o pitanjima iz djelokruga Ministarstva u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama; koordinira i izrađuje prijedloge odgovora na zastupnička pitanja; pruža stručnu pomoć drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u izradi očitovanja u upravnim sporovima; pruža stručnu pomoć u izradi nacrta prijedloga općih akata iz djelokruga Ministarstva; izrađuje odgovore i očitovanja na upite i akte drugih tijela državne uprave, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i javnih ustanova u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; koordinira suradnju s nadležnim državnim odvjetništvima i drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva vezano za postupke pred sudovima, upravnim i drugim tijelima; surađuje s Uredom zastupnika Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava; surađuje s drugim tijelima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u pitanjima iz djelokruga Ministarstva; uspostavlja i vodi evidenciju o ustanovama iz djelokruga Ministarstva osnovanih posebnim propisima; s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva sudjeluje u provođenju nadzora nad zakonitošću rada ustanova iz djelokruga Ministarstva osnovanih posebnim propisima i njihovih općih akata; izrađuje suglasnosti na opće akte ustanova koje se bave djelatnošću iz područja nadležnosti Ministarstva; poduzima radnje radi naplate potraživanja u predmetima koji se vode u Sektoru; priprema odgovore i očitovanja te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera na zahtjev nadležnih državnih odvjetništava u građanskim i kaznenim postupcima i postupcima ovrhe i stečaja; surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim osobama s javnim ovlastima i drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u poslovima vezanim uz trgovačka društava koja su vlasništvu Republike Hrvatske, a koja se pretežno bave djelatnostima iz područja propisane nadležnosti Ministarstva; daje pravna mišljenja o pravnoj valjanosti pravnog posla kojim Republika Hrvatska stječe ili otuđuje nekretnine iz svoga vlasništva; sudjeluje u radu povjerenstava i radnih tijela Ministarstva za izradu propisa; obavlja poslove obrade pismena i drugih dokumenata, daje prijedloge za poboljšanje rada u informacijskom sustavu uredskog poslovanja u Ministarstvu; umnožava stručne materijale za potrebe Ministarstva, obavlja poslove primanja, skeniranja i pregleda pismena i drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u odgovarajuće evidencije, dostave u rad, otpremanja, razvođenja te njihova čuvanja u pismohrani; preuzima dovršene spise (predmete) pripremljene za pismohranu u skladu s propisima o uredskom poslovanju; organizira korištenje, obradu, izlučivanje pismena i drugih dokumenata; vodi evidenciju o registraturnoj građi; brine se za cjelovitost i sređenost cjelokupne registraturne i arhivske građe; nadzire rad i preuzima arhivsku građu dislociranih službenika; surađuje s Hrvatskim državnim arhivom na sređivanju i predaji gradiva nadležnom arhivu sukladno posebnim propisima o arhivskoj djelatnosti, vodi evidenciju pečata i žigova s grbom RH; brine o nabavi novih pečata i žigova s grbom RH i uništavanju istih van uporabe ili oštećenja te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za pravne poslove i uredsko poslovanje ustrojavaju se:

4.2.1. Služba za normativne poslove

4.2.2. Služba za opće pravne poslove i sudske postupke

4.2.3. Služba za uredsko poslovanje.«.

Članak 7.

Iza članka 29. dodaje se naslov iznad članka i članak 29.a koji glase:

»4.2.3. Služba za uredsko poslovanje

Članak 29.a

Služba za uredsko poslovanje obavlja poslove obrade pismena i drugih dokumenata, daje prijedloge za poboljšanje rada u informacijskom sustavu uredskog poslovanja u Ministarstvu; umnožava stručne materijale za potrebe Ministarstva, obavlja poslove primanja, skeniranja i pregleda pismena i drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u odgovarajuće evidencije, dostave u rad, otpremanja, razvođenja te njihova čuvanja u pismohrani; preuzima dovršene spise (predmete) pripremljene za pismohranu u skladu s propisima o uredskom poslovanju; organizira korištenje, obradu, izlučivanje pismena i drugih dokumenata; vodi evidenciju o registraturnoj građi; brine se za cjelovitost i sređenost cjelokupne registraturne i arhivske građe; nadzire rad i preuzima arhivsku građu dislociranih službenika; surađuje s Hrvatskim državnim arhivom na sređivanju i predaji gradiva nadležnom arhivu sukladno posebnim propisima o arhivskoj djelatnosti, vodi evidenciju pečata i žigova s grbom RH; brine o nabavi novih pečata i žigova s grbom RH i uništavanju istih van uporabe ili oštećenja te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 8.

Naslov iznad članka 30. i članak 30. mijenja se i glasi:

»4.3. Sektor za informacijske sustave i informiranje

Članak 30.

Sektor za informacijske sustave i informiranje obavlja poslove upravljanja informacijskim projektima/zadacima u razvoju, uspostavi i korištenju informacijskih sustava; poslove upravljanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom; obavlja poslove izvješćivanja, izrade planova upravljanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom; poslove potpore poslovnom planiranju; izrade strategija razvitka informacijsko komunikacijske infrastrukture; obuke korisnika; sudjelovanja u provedbi nabave informacijskih resursa; interne i eksterne prezentacije i promocije informatičkih proizvoda i usluga; primjene normi u informatičkoj djelatnosti; kontrolu kvalitete informatičkih proizvoda i usluga, testiranje, praćenje rada; osiguravanja sigurnosti informacijskih sustava; poslove rješavanja problema tehničke naravi; priprema specifikacije za nabavu informatičke opreme (računalne i programske) i usluga iz područja mrežne, računalne i programske infrastrukture; obavlja poslove neposredne informatičke potpore korisnicima u svakodnevnom radu; surađuje s pružateljima usluga za pomoć korisnicima kod kvarova i zastoja u radu i koordinira servisiranje informatičke opreme; organizira vođenje evidencija informatičke opreme; organizira raspodjelu informatičke opreme; organizira i koordinira informatičku edukaciju korisnika; sudjeluje u pripremama specifikacija za nabavu informatičke opreme (uključujući pisače, tonere i ostali potrošni materijal za pisače); obavlja, poslove planiranja, usmjeravanja, nadzora i provedbe informiranja i odnosa s javnošću Ministarstva, strateškog komuniciranja u kriznim situacijama u suradnji s glasnogovornikom, medijskog, promidžbenog i drugog prezentiranja aktivnosti Ministarstva, priprema i uređuje promotivne materijale i druge informativne sadržaje, u suradnji s glasnogovornikom priprema i koordinira nastupe državnih dužnosnika u medijima te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za informacijske sustave i informiranje ustrojavaju se:

4.3.1. Služba za informacijske sustave

4.3.2. Služba za informiranje.«.

Članak 9.

Članak 31. stavak 1. mijenja se i glasi:

Služba za informacijske sustave obavlja poslove upravljanja informacijskim projektima/zadacima u razvoju, uspostavi i korištenju informacijskih sustava te poslove potpore poslovnom planiranju; obavlja poslove koji se odnose na izradu prijedloga strategije razvitka informacijske i komunikacijske infrastrukture koja se odnosi na Ministarstvo; izrade operativnih planova razvitka informacijske infrastrukture usklađenog s potrebama Ministarstva; izrade planova upravljanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom, sigurnosti i zaštite informacijskih sustava; izrade planova nabave informatičkih resursa te priprema podloga za provedbu nabave; izrade planova i provedbu obuke korisnika; obavlja internu i eksternu prezentaciju i promociju informatičkih proizvoda, usluga i dobre prakse; primjene normi u informatičkoj djelatnosti kao i standardiziranih rješenja za postupke/procedure i opise/dokumentiranje podataka; prati razvoj kako bi omogućila fizičku i logičku zaštitu i siguran rad informacijskih sustava; dizajnira i provodi Politiku sigurnosti informacijskih sustava Ministarstva; osigurava povjerljivost, integritet i raspoloživost informacijskih sustava; izrađuje i implementira standarde kvalitete u informatici; obavlja poslove osiguranja i kontrole kvalitete informatičkih proizvoda i usluga u smislu zadovoljenja korisničkih potreba, zahtjeva i očekivanja, testiranje, praćenje, nadzor, ocjena i osiguranje performansi sistemskog i aplikativnog softvera (Backup) te komunikacijske tehnologije, predlaže promjene za uočene nedostatke; osigurava kontinuirani i pouzdan rad informacijskog sustava Ministarstva; upravlja problemima tehničke naravi (hardverskim, mrežnim i problemima sistemskog softvera); izvršava operativne tehničke rutine i naredbe radi osiguranja ispravnosti podatkovnog centra te ostale računalne i mrežne opreme; pruža tehničku potporu u postupcima nabave i organizira i provodi raspodjelu računalne i programske opreme; obavlja poslove trajne potpore, obuke i pružanja pomoći (tehničke i savjetodavne) svim korisnicima u primjeni programa, aplikacija i ostalih informatičkih tehnologija, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 10.

Naslovi iznad članaka 34., 35. i 36. i članci 34., 35. i 36. brišu se.

Članak 11.

Naslov iznad članaka 36.a mijenja se i glasi »4.3.2. Služba za informiranje«.

U članku 36.a stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova Službe za informiranje ustrojavaju se:

4.3.2.1. Odjel za odnose s javnošću

4.3.2.2. Odjel za planiranje i koordinaciju događanja.«.

Članak 12.

Naslov iznad članaka 36.b mijenja se i glasi »4.3.2.1. Odjel za odnose s javnošću«.

Članak 13.

Naslov iznad članaka 36.c mijenja se i glasi »4.3.2.2. Odjel za planiranje i koordinaciju događanja«.

Članak 14.

Iza članka 36.c dodaju se naslovi iznad članaka i članci 36.d, 36.e, 36.f, 36.g i 36.h koji glase:

»4.4. Sektor za opće i tehničke poslove

Članak 36.d

Sektor za opće i tehničke poslove obavlja poslove iz područja sigurnosti, obrane i zaštite iz djelokruga Ministarstva; izvršava poslove u vezi sa zaštitom na radu i protupožarnom zaštitom te tjelesnom i tehničkom zaštitom osoba i imovine; sudjeluje u predlaganju pravnih osoba, proizvoda i usluga te objekata posebno važnih za obranu RH; pruža stručnu pomoć i provodi nadzor nad aktivnostima nositelja obrambenih priprema iz djelokruga Ministarstva; izrađuje upute, procjene, analize i izvješća te obavlja i druge poslove iz djelokruga sigurnosti, obrane i zaštite; koordinira poslovima protupožarne zaštite na objektima Ministarstva; provodi preventivne mjere zaštite od požara; obavlja poslove zaštite na radu; analizira uzroke povrede na radu; vodi očevidnik povreda na radu; vodi evidenciju službenih iskaznica i znakovlja inspektora; vodi evidenciju o klasificiranim podacima iz djelokruga Ministarstva te brine o postupanju s istima sukladno propisima iz područja informacijske sigurnosti; obavlja poslove registra i kontrolne točke za prijam i razmjenu međunarodnih podataka; obavlja poslove koji se odnose na zaštitu osoba, imovine i objekata Ministarstva; obavlja ostale poslove u vezi s provedbom zakona i podzakonskih propisa iz područja zaštite na radu, zaštite od požara, sigurnosti i obrane; obavlja poslove upravljanja uredskim i poslovnim prostorima Ministarstva koji se odnose na odabir, pripremu ugovora o kupnji ili zakupu, preuzimanje i održavanje poslovnih prostora; brine o infrastrukturi (telefonskoj, komunikacijskoj, električnoj, grijanju i hlađenju i ostalim infrastrukturnim potrebama), opremanju namještajem i ostalom uredskom opremom, vodi obvezne očevidnike (bazu) poslovnih prostora u vlasništvu/najmu Ministarstva te očevidnike o obavljenim poslovima i utrošenim sredstvima za poslovne prostore; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; upravlja voznim parkom i pomoćno-tehničkim poslovima vezanim uz vozni park, a naročito o održavanju, raspoređivanju i servisiranju službenih automobila; prati njihovo korištenje i vodi odgovarajuće evidencije; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; pruža ugostiteljske usluge dužnosnicima, službenicima i namještenicima Ministarstva te sudionicima stručnih i radnih skupova koji se održavaju u prostorijama Ministarstva, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za opće i tehničke poslove ustrojavaju se:

4.4.1. Služba za upravljanje imovinom

4.4.2. Služba za sigurnosne poslove i zaštitu na radu.

4.4.1. Služba za upravljanje imovinom

Članak 36.e

Služba za upravljanje imovinom obavlja poslove upravljanja uredskim i poslovnim prostorima Ministarstva koji se odnose na odabir, pripremu ugovora o kupnji ili zakupu, preuzimanje i održavanje poslovnih prostora; brine o infrastrukturi (telefonskoj, komunikacijskoj, električnoj, grijanju i hlađenju i ostalim infrastrukturnim potrebama), opremanju namještajem i ostalom uredskom opremom, vodi obvezne očevidnike (bazu) poslovnih prostora u vlasništvu/najmu Ministarstva te očevidnike o obavljenim poslovima i utrošenim sredstvima za poslovne prostore; upravlja voznim parkom i pomoćno-tehničkim poslovima vezanim uz vozni park, a naročito o održavanju, raspoređivanju i servisiranju službenih automobila; prati njihovo korištenje i vodi odgovarajuće evidencije; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; pruža ugostiteljske usluge dužnosnicima, službenicima i namještenicima Ministarstva te sudionicima stručnih i radnih skupova koji se održavaju u prostorijama Ministarstva, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova Službe za upravljanje imovinom, ustrojavaju se:

4.4.1.1. Odjel za poslovne prostore i pomoćne poslove

4.4.1.2. Odjel za vozni park.

4.4.1.1. Odjel za poslovne prostore i pomoćne poslove

Članak 36.f

Odjel za poslovne prostore, tehničke i pomoćne poslove obavlja poslove upravljanja uredskim, i poslovnim prostorima Ministarstva; brine o odabiru, pripremi i ugovaranju o kupnji ili zakupu, preuzimanju i održavanju poslovnih prostora; skrbi o infrastrukturi (telefonskoj, komunikacijskoj, električnoj, grijanju i hlađenju i ostalim infrastrukturnim potrebama); opremanju namještajem i ostalom uredskom opremom te vodi obvezne očevidnike (bazu) poslovnih prostora u vlasništvu/najmu Ministarstva te očevidnike o obavljenim poslovima i utrošenim sredstvima za pojedine poslovne prostore; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; pruža ugostiteljske usluge dužnosnicima, službenicima i namještenicima Ministarstva te sudionicima stručnih i radnih skupova koji se održavaju u prostorijama Ministarstva; organizira rad i brine o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

4.4.1.2. Odjel za vozni park

Članak 36.g

Odjel za vozni park upravlja voznim parkom i pomoćno-tehničkim poslovima vezanim uz vozni park koji obuhvaćaju poslove dostave, prijevoza, održavanja, raspoređivanja i servisiranja službenih automobila te prati njihovo korištenje i vodi odgovarajuće evidencije, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

4.4.2. Služba za sigurnosne poslove i zaštitu na radu

Članak 36.h

Služba za sigurnosne poslove i zaštitu na radu obavlja poslove iz područja sigurnosti, obrane i zaštite iz djelokruga Ministarstva; izvršava poslove u vezi sa zaštitom na radu i protupožarnom zaštitom te tjelesnom i tehničkom zaštitom osoba i imovine; sudjeluje u predlaganju pravnih osoba, proizvoda i usluga te objekata posebno važnih za obranu RH; pruža stručnu pomoć i provodi nadzor nad aktivnostima nositelja obrambenih priprema iz djelokruga Ministarstva; izrađuje upute, procjene, analize i izvješća te obavlja i druge poslove iz djelokruga sigurnosti, obrane i zaštite; koordinira poslovima protupožarne zaštite na objektima Ministarstva; analizira uzroke povrede na radu; vodi očevidnik povreda na radu; vodi evidenciju službenih iskaznica i znakovlja inspektora; vodi evidenciju o klasificiranim podacima iz djelokruga Ministarstva te brine o postupanju s istima sukladno propisima iz područja informacijske sigurnosti; obavlja poslove registra i kontrolne točke za prijam i razmjenu međunarodnih podataka; obavlja ostale poslove u vezi s provedbom zakona i podzakonskih propisa iz područja zaštite na radu, zaštite od požara, sigurnosti i obrane, te obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 15.

U članku 224. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe za upravljanje resursima i flotom, izvan njezinog sjedišta, određuje se samostalni izvršitelj u Rijeci.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe za upravljanje resursima i flotom, ustrojava se:

12.1.1.1. Odjel za upravljanje resursima

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe za upravljanje resursima i flotom, izvan sjedišta Ministarstva, ustrojava se:

12.1.1.2. Područni odjel za upravljanje flotom Šibenik.«.

Članak 16.

U članku 225. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela za upravljanje resursima, izvan njegovog sjedišta, određuju se samostalni izvršitelji:

Samostalni izvršitelj u Splitu

Samostalni izvršitelj u Zadru.«.

Članak 17.

Članak 286. mijenja se i glasi:

»Radom Kabineta ministra rukovodi tajnik Kabineta.

Radom samostalnog sektora i sektora rukovodi načelnik sektora.

Radom samostalne službe, službe, odnosno područne službe rukovodi voditelj službe.

Radom odjela, odnosno područnog odjela rukovodi voditelj odjela.«.

Članak 18.

Članak 287. mijenja se i glasi:

»Državni tajnici odgovorni su za svoj rad ministru i Vladi Republike Hrvatske.

Ravnatelji za svoj rad odgovorni su ministru i Vladi Republike Hrvatske.

Glavni tajnik Ministarstva za svoj rad odgovoran je ministru i Vladi Republike Hrvatske.

Tajnik kabineta ministra za svoj rad odgovoran je ministru.

Načelnici sektora u sastavu Glavnog tajništva za svoj rad odgovorni su ministru, nadležnom državnom tajniku i glavnom tajniku Ministarstva.

Voditelji službe u sastavu Glavnog tajništva za svoj rad odgovorni su ministru, nadležnom državnom tajniku, glavnom tajniku Ministarstva i načelniku sektora u čijem sastavu se služba nalazi.

Voditelji odjela u sastavu Glavnog tajništva za svoj rad odgovorni su ministru, nadležnom državnom tajniku, glavnom tajniku Ministarstva i čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u čijem sastavu se odjel nalazi.

Načelnici sektora u sastavu upravnih organizacija odgovorni su za svoj rad ministru, nadležnom državnom tajniku i ravnatelju koji upravlja upravnom organizacijom u čijem se sastavu sektor nalazi.

Voditelji službi u sastavu upravnih organizacija odgovorni su za svoj rad ministru, nadležnom državnom tajniku i čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u čijem se sastavu služba nalazi.

Voditelji odjela u sastavu upravnih organizacija odgovorni su za svoj rad ministru, nadležnom državnom tajniku i čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u čijem se sastavu odjel nalazi.

Načelnici sektora u sastavu samostalnih sektora za svoj rad odgovorni su ministru i nadležnom državnom tajniku.

Voditelji službi u sastavu samostalnih sektora odgovorni su za svoj rad ministru, nadležnom državnom tajniku i načelniku sektora.

Voditelji odjela u sastavu samostalnih sektora za svoj rad odgovorni su ministru, nadležnom državnom tajniku, načelniku sektora i čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u čijem sastavu se odjel nalazi.«

Voditelji službe u sastavu samostalnih službi za svoj rad odgovorni su ministru i nadležnom državnom tajniku.

Voditelji odjela u sastavu samostalnih službi odgovorni su za svoj rad ministru, nadležnom državnom tajniku i voditelju službe.«.

Članak 19.

Okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika u Ministarstvu koji je prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede (»Narodne novine«, br. 97/20., 104/21. i 102/23.) zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, koji je prikazan u tablici u prilogu ove Uredbe i njezin je sastavni dio.

Članak 20.

Ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, uz prethodnu suglasnost tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva poljoprivrede s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 21.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/24-03/73

Urbroj: 50301-05/20-24-2

Zagreb, 13. lipnja 2024.

Predsjednik
mr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ POTREBNIH DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U MINISTARSTVU POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I RIBARSTVA

Broj
1. KABINET MINISTRA12
2. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA AKREDITACIJU AGENCIJE ZA PLAĆANJA ZA POLJOPRIVREDNE FONDOVE EUROPSKE UNIJE1
2.1. Odjel za akreditaciju agencije za plaćanja za Europski poljoprivredni fond za ruralni razvoj4
2.2. Odjel za akreditaciju agencije za plaćanja za Europski poljoprivredni jamstveni fond i IAKS mjere ruralnog razvoja3
UKUPNO8
3. SAMOSTALNI SEKTOR ZA UNUTARNJU REVIZIJU1
3.1. Služba za revizije poslovnih sustava i EU fondova6
3.2. Služba za revizije veterinarstva i sigurnosti hrane5
UKUPNO12
4. GLAVNO TAJNIŠTVO1
neposredno u Glavnom tajništvu izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
4.1. Sektor za ljudske potencijale1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
4.1.1. Služba za službeničke odnose6
4.1.2. Služba za planiranje i zapošljavanje6
4.1.3. Služba za izobrazbu5
4.2. Sektor za pravne poslove i uredsko poslovanje1
4.2.1. Služba za normativne poslove1
4.2.1.1. Odjel za izradu propisa5
4.2.1.2. Odjel za koordinaciju procjene učinaka propisa4
4.2.2. Služba za opće pravne poslove i sudske postupke1
4.2.2.1. Odjel za opće pravne poslove5
4.2.2.2. Odjel za sudske postupke4
4.2.3. Služba za uredsko poslovanje18
4.3. Sektor za informacijske sustave i informiranje1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
4.3.1. Služba za informacijske sustave1
4.3.1.1. Odjel za razvoj i sigurnost informacijskih sustava4
4.3.1.2. Odjel za tehničku potporu informacijskim sustavima4
4.3.2. Služba za informiranje1
4.3.2.1. Odjel za odnose s javnošću5
4.3.2.2. Odjel za planiranje i koordinaciju događanja4
4.4. Sektor za opće i tehničke poslove1
4.4.1. Služba za upravljanje imovinom1
4.4.1.1. Odjel za poslovne prostore i pomoćne poslove8
4.4.1.2. Odjel za vozni park7
4.4.2. Služba za sigurnosne poslove i zaštitu na radu5
UKUPNO103
5. UPRAVA ZA FINANCIJSKE POSLOVE I JAVNU NABAVU1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
5.1. Sektor za proračun, financijsko upravljanje, računovodstvene poslove i strateško planiranje1
5.1.1. Služba za financijske poslove1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
5.1.1.1. Odjel za pripremu i izradu plana proračuna5
5.1.1.2. Odjel za izvršenje plana proračuna5
5.1.1.3. Odjel za strateško planiranje, upravljanje rizicima i izvještavanje o fiskalnoj odgovornosti3
5.1.2. Služba za računovodstvene poslove1
5.1.2.1. Odjel za obračun plaća i blagajničko poslovanje5
5.1.2.2. Odjel za knjigovodstvene poslove i evidentiranje nefinancijske imovine4
5.1.3. Služba za ovjeravanje izdataka u ribarstvu i nadzor kontrole transakcija u poljoprivredi1
5.1.3.1. Odjel za ovjeravanje izdataka u ribarstvu5
5.1.3.2. Odjel za nadzor kontrole transakcija u poljoprivredi3
5.1.4. Služba za računovodstveno praćenje raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države i troškova u veterinarstvu7
5.2. Sektor za javnu nabavu1
5.2.1. Služba za planiranje, analizu i praćenje izvršenja plana nabave1
5.2.1.1. Odjel za planiranje i izradu plana nabave3
5.2.1.2. Odjel za praćenje i analizu izvršenja plana nabave3
5.2.2. Služba za provedbu postupaka javne nabave1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
5.2.2.1. Odjel za pripremu i provedbu postupaka javne nabave3
5.2.2.2. Odjel za ugovaranje i kontrolu praćenja i izvršenja ugovora4
UKUPNO61
6. UPRAVA ZA POLJOPRIVREDNO ZEMLJIŠTE, BILJNU PROIZVODNJU I TRŽIŠTE1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
6.1. Sektor za poljoprivredno zemljište1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
6.1.1. Služba za provedbu i kontrolu raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države1
6.1.1.1. Odjel za provedbu raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države4
6.1.1.2. Odjel za kontrolu raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države12
6.1.2. Služba za imovinskopravne odnose i infrastrukturu poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države1
6.1.2.1. Odjel za imovinskopravne odnose4
6.1.2.2. Odjel za infrastrukturu poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države3
6.1.3. Služba za registar evidencije ugovora i naplate, zaštitu i uređenje poljoprivrednog zemljišta1
6.1.3.1. Odjel za registar evidencije ugovora i naplate3
6.1.3.2. Odjel za zaštitu, uređenje poljoprivrednog zemljišta i Zemljišni fond5
6.1.4. Služba za politiku poljoprivrednog zemljišta, raspolaganje privatnim poljoprivrednim zemljištem i komasaciju1
6.1.4.1. Odjel za politiku poljoprivrednog zemljišta3
6.1.4.2. Odjel za privatno poljoprivredno zemljište i komasaciju4
6.2. Sektor za biljnu proizvodnju i tržište1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
6.2.1. Služba za agroekologiju i ratarstvo1
6.2.1.1. Odjel za agroekologiju4
6.2.1.2. Odjel za ratarstvo5
6.2.2. Služba za proizvođačke organizacije i hortikulturu1
6.2.2.1. Odjel za proizvođačke organizacije4
6.2.2.2. Odjel za hortikulturu4
6.2.3. Služba za vinarstvo i uređenje tržišta1
6.2.3.1. Odjel za vinarstvo5
6.2.3.2. Odjel za posebne tržišne mjere4
6.2.4. Služba za ekološku proizvodnju1
6.2.4.1. Odjel za kontrolni sustav ekološke poljoprivrede3
6.2.4.2. Odjel za proizvodna pravila u ekološkoj proizvodnji4
6.2.5. Služba za strateške projekte7
6.3. Sektor fitosanitarne politike1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
6.3.1. Služba za biljno zdravstvo i poljoprivredni reprodukcijski materijal1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
6.3.1.1. Odjel za biljno zdravstvo5
6.3.1.2. Odjel za poljoprivredni reprodukcijski materijal4
6.3.2. Služba za sredstva za zaštitu bilja1
6.3.2.1. Odjel za registraciju sredstava za zaštitu bilja5
6.3.2.2. Odjel za održivu uporabu pesticida5
UKUPNO116
7. UPRAVA ZA POTPORE POLJOPRIVREDI I RURALNOM RAZVOJU1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
7.1. Sektor za programsko upravljanje1
7.1.1. Služba za financijsko upravljanje, praćenje i vrednovanje1
7.1.1.1. Odjel za financijsko upravljanje i kontrolu4
7.1.1.2. Odjel za izvještavanje4
7.1.1.3. Odjel za praćenje i vrednovanje4
7.1.2. Služba za financijske instrumente i tehničku pomoć1
7.1.2.1. Odjel za financijske instrumente4
7.1.2.2. Odjel za koordinaciju korištenja tehničke pomoći4
7.1.3. Služba za promotivne aktivnosti i Nacionalnu mrežu Zajedničke poljoprivredne politike1
7.1.3.1. Odjel za Nacionalnu mrežu Zajedničke poljoprivredne politike4
7.1.3.2. Odjel za promotivne aktivnosti4
7.2. Sektor za izravna plaćanja i potpore za klimu i okoliš1
7.2.1. Služba za izravna plaćanja1
7.2.1.1. Odjel za proizvodno nevezana plaćanja4
7.2.1.2. Odjel za proizvodno vezana plaćanja4
7.2.2. Služba za potpore u području klime i okoliša1
7.2.2.1. Odjel za okolišno prihvatljivu poljoprivredu i područja s ograničenjima4
7.2.2.2. Odjel za prilagodbu klimatskim promjenama4
7.2.3. Služba za državne potpore u poljoprivredi6
7.3. Sektor za provedbu mjera i intervencija ruralnog razvoja1
7.3.1. Služba za razvoj konkurentnosti poljoprivrede1
7.3.1.1. Odjel za razvoj konkurentnosti poljoprivrede5
7.3.1.2. Odjel za razvoj poljoprivrednih gospodarstava i razvoj poslovanja4
7.3.2. Služba za razvoj lokalne zajednice1
7.3.2.1. Odjel za ruralnu infrastrukturu i šumarstvu4
7.3.2.2. Odjel za LEADER4
UKUPNO79
8. UPRAVA ZA STRUČNU PODRŠKU RAZVOJU
POLJOPRIVREDE
1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
8.1. Sektor za stručno savjetovanje u poljoprivredi1
8.1.1. Služba za savjetovanje u biljnoj proizvodnji1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
8.1.1.1. Odjel za savjetovanje u ratarskoj proizvodnji3
8.1.1.2. Odjel za savjetovanje u hortikulturi5
8.1.1.3. Odjel za mehanizaciju i primjenu inovativnih tehnologija u poljoprivredi5
8.1.2. Služba za savjetovanje u animalnoj proizvodnji1
8.1.2.1. Odjel za savjetovanje u stočarskoj proizvodnji4
8.1.2.2. Odjel za savjetovanje u pčelarstvu4
8.1.3. Služba za izvještajno-prognozne poslove u poljoprivredi6
8.2. Sektor za savjetovanje i podršku razvoja poslovanja mladih poljoprivrednika1
8.2.1. Služba za podršku korištenja mjera potpore dohotku i tržišnim mjerama1
8.2.1.1. Odjel za ekonomiku poslovanja i upravljanje poljoprivrednim gospodarstvima5
8.2.1.2. Odjel za stručnu podršku korištenja mjera potpore dohotku i tržišnih mjera4
8.2.2. Služba za savjetodavnu podršku korištenja mjera ruralnog razvoja1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
8.2.2.1. Odjel za savjetovanje i podršku u korištenju mjera ruralnog razvoja3
8.2.2.2. Odjel za podršku razvoju nepoljoprivrednih djelatnosti na poljoprivrednim gospodarstvima4
8.3. Sektor za organizaciju savjetodavnog rada i informiranje1
8.3.1. Služba za organizaciju i koordinaciju savjetodavnog rada1
8.3.1.1. Odjel za planiranje, stručno obrazovanje i osposobljavanje poljoprivrednika4
8.3.1.2. Odjel za razvoj savjetodavnih alata i stručno usavršavanje4
8.3.2. Služba za promociju mjera poljoprivredne politike1
8.3.2.1. Odjel za promociju i informiranje o mjerama poljoprivredne politike5
8.3.2.2. Odjel za demonstracije i aktivnosti informiranja4
8.4. Područna služba za stručnu podršku Bjelovar4
Samostalni izvršitelji u Čazmi2
Samostalni izvršitelji u Daruvaru3
Samostalni izvršitelj u Garešnici1
Samostalni izvršitelji u Grubišnom Polju2
8.5. Područna služba za stručnu podršku Čakovec6
Samostalni izvršitelj u Prelogu1
Samostalni izvršitelj u Štrigovi1
8.6. Područna služba za stručnu podršku Delnice1
Samostalni izvršitelj u Čabru1
Samostalni izvršitelj u Čavlima1
Samostalni izvršitelj u Krku1
Samostalni izvršitelj u Rabu1
8.7. Područna služba za stručnu podršku Dubrovnik2
Samostalni izvršitelj u Metkoviću1
Samostalni izvršitelji u Opuzenu2
Samostalni izvršitelj u Pločama1
Samostalni izvršitelj u Stonu1
Samostalni izvršitelj u Vela Luci1
8.8. Područna služba za stručnu podršku Gospić3
Samostalni izvršitelji u Otočcu2
8.9. Područna služba za stručnu podršku Karlovac4
Samostalni izvršitelji u Ogulinu2
Samostalni izvršitelj u Ozlju1
Samostalni izvršitelj u Slunju1
8.10. Područna služba za stručnu podršku Koprivnica5
Samostalni izvršitelj u Đurđevcu1
Samostalni izvršitelji u Križevcima3
8.11. Područna služba za stručnu podršku Krapina2
Samostalni izvršitelj u Bedekovčini1
Samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici1
Samostalni izvršitelj u Klanjcu1
Samostalni izvršitelj u Pregradi1
Samostalni izvršitelji u Zaboku2
Samostalni izvršitelj u Zlataru1
8.12. Područna služba za stručnu podršku Osijek6
Samostalni izvršitelji u Belom Manastiru2
Samostalni izvršitelj u Bizovcu1
Samostalni izvršitelj u Donjem Miholjcu1
Samostalni izvršitelji u Đakovu2
Samostalni izvršitelj u Našicama1
Samostalni izvršitelj u Valpovu1
8.13. Područna služba za stručnu podršku Pazin1
Samostalni izvršitelj u Brtonigli1
Samostalni izvršitelj u Buzetu1
Samostalni izvršitelj u Labinu1
Samostalni izvršitelji u Puli2
8.14. Područna služba za stručnu podršku Požega3
Samostalni izvršitelji u Kaptolu5
Samostalni izvršitelji u Pakracu2
Samostalni izvršitelj u Pleternici1
8.15. Područna služba za stručnu podršku Sisak4
Samostalni izvršitelj u Glini1
Samostalni izvršitelj u Kutini1
Samostalni izvršitelj u Lipovljanima1
Samostalni izvršitelj u Novskoj1
Samostalni izvršitelj u Petrinji1
Samostalni izvršitelj u Popovači1
Samostalni izvršitelji u Sunji2
8.16. Područna služba za stručnu podršku Slavonski Brod6
Samostalni izvršitelj u Gundincima1
Samostalni izvršitelji u Novoj Gradišci3
Samostalni izvršitelj u Oprisavcima1
Samostalni izvršitelji u Oriovcu2
8.17. Područna služba za stručnu podršku Split2
Samostalni izvršitelji u Imotskom2
Samostalni izvršitelj u Kaštel Sućurcu1
Samostalni izvršitelji u Makarskoj2
Samostalni izvršitelj u Omišu1
Samostalni izvršitelji u Sinju2
Samostalni izvršitelj u Solinu1
Samostalni izvršitelji u Starom Gradu2
Samostalni izvršitelj u Supetru1
Samostalni izvršitelj u Trogiru1
Samostalni izvršitelj u Visu1
Samostalni izvršitelj u Vrgorcu1
8.18. Područna služba za stručnu podršku Sveti Ivan Zelina1
Samostalni izvršitelj u Dugom Selu1
Samostalni izvršitelj u Jastrebarskom1
Samostalni izvršitelj u Kloštar Ivaniću1
Samostalni izvršitelj u Pušći1
Samostalni izvršitelj u Svetoj Nedelji1
Samostalni izvršitelji u Velikoj Gorici (službene prostorije Velika Gorica i Vukovina)3
Samostalni izvršitelji u Vrbovcu2
8.19. Područna služba za stručnu podršku Šibenik6
Samostalni izvršitelji u Drnišu2
Samostalni izvršitelji u Kninu2
8.20. Područna služba za stručnu podršku Varaždin5
Samostalni izvršitelj u Ivancu1
Samostalni izvršitelji u Ludbregu2
Samostalni izvršitelj u Vidovcu1
8.21. Područna služba za stručnu podršku Virovitica5
Samostalni izvršitelj u Orahovici1
Samostalni izvršitelj u Pitomači1
Samostalni izvršitelji u Slatini3
Samostalni izvršitelj u Suhopolju1
Samostalni izvršitelj u Špišić Bukovici1
8.22. Područna služba za stručnu podršku Vukovar2
Samostalni izvršitelj u Cerni1
Samostalni izvršitelj u Drenovcima1
Samostalni izvršitelj u Iloku1
Samostalni izvršitelj u Nijemcima1
Samostalni izvršitelji u Otoku2
Samostalni izvršitelj u Starim Mikanovcima1
Samostalni izvršitelj u Vinkovcima1
Samostalni izvršitelji u Županji2
8.23. Područna služba za stručnu podršku Zadar8
Samostalni izvršitelj u Benkovcu1
Samostalni izvršitelji u Biogradu na Moru2
UKUPNO275
9. UPRAVA ZA VETERINARSTVO I SIGURNOST HRANE1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
9.1. Sektor za organizaciju veterinarske djelatnosti, laboratorije, sljedivost životinja i pravne poslove1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
9.1.1. Služba za organizaciju veterinarske djelatnosti i pravne poslove1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
9.1.1.1. Odjel za organiziranje i praćenje veterinarske djelatnosti4
9.1.1.2. Odjel za upravne, pravne poslove i naknadu šteta3
9.1.2. Služba za laboratorije i izvješćivanje1
9.1.2.1. Odjel za laboratorije u području zdravlja životinja i biljnog zdravstva, izradu VNPSK-a i izvješćivanje4
9.1.2.2. Odjel za laboratorije u području zdravstvene ispravnosti hrane i hrane za životinje te ekološke proizvodnje4
9.1.3. Služba za registre objekata te sljedivost i premještanje životinja1
9.1.3.1. Odjel za registraciju i odobravanje objekata i operatera4
9.1.3.2. Odjel za sljedivost i premještanje životinja4
9.2. Sektor za zdravlje i dobrobit životinja1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
9.2.1. Služba za zdravlje i dobrobit životinja1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica2
9.2.1.1. Odjel za veterinarsku epidemiologiju4
9.2.1.2. Odjel za krizno planiranje, biosigurnost i procjenu rizika4
9.2.1.3. Odjel za dobrobit životinja4
9.2.2. Služba za međunarodni promet7
9.3. Sektor za sigurnost hrane i veterinarsko javno zdravstvo1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
9.3.1. Služba za sigurnost hrane1
9.3.1.1. Odjel za opće principe sigurnosti hrane3
9.3.1.2. Odjel za higijenu hrane životinjskog podrijetla4
9.3.1.3. Odjel za registraciju, odobravanje i vođenje upisnika objekata u poslovanju s hranom3
9.3.2. Služba za veterinarsko javno zdravstvo1
9.3.2.1. Odjel za veterinarsko-medicinske proizvode5
9.3.2.2. Odjel za hranu za životinje i nusproizvode životinjskog podrijetla4
UKUPNO78
10. UPRAVA ŠUMARSTVA, LOVSTVA I DRVNE
INDUSTRIJE
1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
10.1. Sektor šumarstva1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
10.1.1. Služba za upravljanje šumama1
10.1.1.1. Odjel za uređivanje šuma5
10.1.1.2. Odjel za upravljanje šumama i šumskim zemljištima4
10.1.1.3. Odjel za gospodarenje i inventarizaciju šuma3
10.1.1.4. Odjel za provedbu raspolaganja šumama i šumskim zemljištima3
10.1.2. Služba za zaštitu šuma, EU fondove i međunarodnu suradnju u šumarstvu1
10.1.2.1. Odjel za EU fondove i programe u šumarstvu3
10.1.2.2. Odjel za međunarodne obveze u šumarstvu4
10.1.2.3. Odjel za zaštitu šuma i genetskih resursa4
10.1.3. Služba za provedbu programa Općekorisnih funkcija šuma1
10.1.3.1. Odjel za obračun i praćenje naplate naknade za korištenje OKFŠ3
10.1.3.2. Odjel za raspodjelu naknade za korištenje OKFŠ3
10.2. Sektor lovstva1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
10.2.1. Služba za gospodarenje s lovištima i divljači6
10.2.2. Služba za praćenje i razvoj lovstva5
10.3. Sektor za preradu drva i proizvodnju namještaja1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
10.3.1. Služba za preradu drva5
10.3.2. Služba za proizvodnju namještaja6
10.4. Sektor za šume privatnih šumoposjednika1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
10.4.1. Služba za unaprjeđenje šuma privatnih šumoposjednika1
10.4.1.1. Područni odjel za unaprjeđenje šuma Čakovec1
Samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici1
Samostalni izvršitelj u Đurđevcu1
Samostalni izvršitelj u Ivancu1
Samostalni izvršitelj u Krapini1
Samostalni izvršitelj u Križevcima1
Samostalni izvršitelj u Varaždinu1
10.4.1.2. Područni odjel za unaprjeđenje šuma Delnice2
Samostalni izvršitelj u Buzetu1
Samostalni izvršitelji u Karlovcu2
Samostalni izvršitelj u Ogulinu1
Samostalni izvršitelj u Puli1
Samostalni izvršitelji u Čabru (službene prostorije Tršće)2
10.4.1.3. Područni odjel za unaprjeđenje šuma Gospić2
Samostalni izvršitelj u Dubrovniku1
Samostalni izvršitelji u Splitu2
Samostalni izvršitelj u Zadru1
10.4.1.4. Područni odjel za unaprjeđenje šuma Virovitica1
Samostalni izvršitelj u Đakovu1
Samostalni izvršitelj u Pakracu1
Samostalni izvršitelj u Orahovici1
Samostalni izvršitelj u Osijeku1
Samostalni izvršitelj u Slavonskom Brodu1
Samostalni izvršitelj u Vukovaru1
10.4.1.5. Područni odjel za unaprjeđenje šuma Zagreb1
Samostalni izvršitelj u Bjelovaru1
Samostalni izvršitelj u Čazmi1
Samostalni izvršitelj u Daruvaru1
Samostalni izvršitelj u Glini1
Samostalni izvršitelj u Jastrebarskom1
Samostalni izvršitelj u Popovači1
Samostalni izvršitelj u Sisku1
Samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici1
Samostalni izvršitelj u Vrbovcu1
10.4.2. Služba za planiranje u šumama privatnih šumoposjednika1
10.4.2.1. Odjel za planiranje i šumsku infrastrukturu4
10.4.2.2. Odjel za zaštitu šuma i savjetodavni rad3
UKUPNO115
11. UPRAVA ZA POLJOPRIVREDNU POLITIKU, EU I
MEĐUNARODNU SURADNJU
1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
11.1. Sektor za poljoprivrednu politiku1
11.1.1. Služba za poljoprivredno-informacijske sustave1
11.1.1.1. Odjel za informacijske sustave u poljoprivredi8
11.1.1.2. Odjel za Sustav poljoprivrednih knjigovodstvenih podataka (FADN)5
11.1.2. Služba za poljoprivredne politike i agroekonomske analize1
11.1.2.1. Odjel za izradu analitičkih podloga u poljoprivredi4
11.1.2.2. Odjel za analizu poljoprivrednih politika4
11.1.2.3. Odjel za razvoj i unaprjeđenje poslovanja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava4
11.2. Sektor za EU poslove i međunarodnu suradnju1
11.2.1. Služba za EU poslove1
11.2.1.1. Odjel za EU koordinaciju5
11.2.1.2. Odjel za zakonodavstvo EU i programe pomoći4
11.2.1.3. Odjel za suradnju s EU institucijama4
11.2.2. Služba za međunarodnu suradnju i trgovinske odnose1
11.2.2.1. Odjel za međunarodnu suradnju4
11.2.2.2. Odjel za međunarodne trgovinske odnose3
11.2.3. Služba za usklađivanje s EU strategijama i međunarodnim obvezama1
11.2.3.1. Odjel za strategije u području istraživanja i razvoja4
11.2.3.2. Odjel za koordinaciju provedbe međunarodno preuzetih obveza3
UKUPNO61
12. UPRAVA RIBARSTVA1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica3
12.1. Sektor za upravljanje resursima, flotom i ribolovom1
12.1.1. Služba za upravljanje resursima i flotom1
Samostalni izvršitelj u Rijeci1
12.1.1.1. Odjel za upravljanje resursima3
Samostalni izvršitelj u Splitu1
Samostalni izvršitelj u Zadru1
12.1.1.2. Područni odjel za upravljanje flotom Šibenik1
Samostalni izvršitelji u Splitu2
Samostalni izvršitelj u Zadru1
12.1.2. Područna služba za ribolov Šibenik1
12.1.2.1. Ispostava za morski ribolov Split2
Samostalni izvršitelj u Dubrovniku1
Samostalni izvršitelji u Puli2
Samostalni izvršitelj u Rijeci1
Samostalni izvršitelj u Senju1
Samostalni izvršitelj u Šibeniku1
12.1.2.2. Ispostava za slatkovodni ribolov Zagreb3
12.2. Sektor za upravljanje EU fondovima u ribarstvu1
neposredno u Sektoru izvan nižih ustrojstvenih jedinica1
12.2.1. Služba za programiranje i koordinaciju EU fondova i prikupljanje podataka u ribarstvu1
12.2.1.1. Odjel za programiranje i koordinaciju EU fondova u ribarstvu6
12.2.1.2. Odjel za program prikupljanja podataka u ribarstvu3
12.2.2. Služba za potpore i odobravanje isplata u ribarstvu1
12.2.2.1. Odjel za potpore u ribarstvu14
12.2.2.2. Odjel za odobravanje isplata u ribarstvu13
12.2.2.3. Odjel za provjeru postupaka javne nabave i kontrolu rada4
12.2.3. Služba za praćenje provedbe EU fondova u ribarstvu i kontrolu na terenu1
12.2.3.1. Odjel za praćenje provedbe EU fondova u ribarstvu4
12.2.3.2. Odjel za kontrolu na terenu10
Samostalni izvršitelj u Dubrovniku1
Samostalni izvršitelj u Splitu1
Samostalni izvršitelj u Zadru1
12.3. Sektor za tržište, informacijski sustav u ribarstvu i upravljanje akvakulturom1
12.3.1. Služba za uređenje tržišta i statistiku u ribarstvu1
12.3.1.1. Odjel za uređenje tržišta u ribarstvu2
Samostalni izvršitelj u Dubrovniku1
Samostalni izvršitelj u Puli1
Samostalni izvršitelj u Splitu1
12.3.1.2. Područni odjel za ribarsku statistiku Šibenik2
Samostalni izvršitelj u Dubrovniku1
Samostalni izvršitelj u Rijeci1
Samostalni izvršitelj u Splitu1
Samostalni izvršitelj u Zadru1
12.3.2. Služba za akvakulturu3
Samostalni izvršitelj u Splitu1
Samostalni izvršitelji u Zadru2
12.3.3. Služba za podršku korisnicima i razvoj Geoinformacijskog sustava ribarstva6
12.4. Sektor ribarske inspekcije1
12.4.1. Služba ribarske inspekcije Zagreb2
Samostalni izvršitelj u Koprivnici1
Samostalni izvršitelji u Osijeku2
Samostalni izvršitelj u Vukovaru1
12.4.2. Služba za koordinaciju i ribarski monitoring1
neposredno u Službi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
12.4.2.1. Odjel za koordinaciju i podršku1
Samostalni izvršitelj u Čakovcu1
Samostalni izvršitelj u Splitu1
12.4.2.2. Odjel ribarskog monitoring centra4
12.4.3. Područna služba ribarske inspekcije Rijeka5
12.4.3.1. Ispostava Ploče3
Samostalni izvršitelji u Dubrovniku3
12.4.3.2. Ispostava Pula5
12.4.3.3. Ispostava Split8
12.4.3.4. Ispostava Šibenik4
12.4.3.5. Ispostava Zadar6
Samostalni izvršitelj u Novalji1
12.5. Područna služba za savjetodavnu podršku u ribarstvu Zadar1
Samostalni izvršitelj u Osijeku1
Samostalni izvršitelj u Rijeci1
Samostalni izvršitelj u Splitu1
Samostalni izvršitelj u Stonu1
Samostalni izvršitelj u Šibeniku1
UKUPNO172
13. UPRAVA ZA STOČARSTVO I KVALITETU HRANE1
neposredno u Upravi izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
13.1. Sektor za stočarsku proizvodnju1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
13.1.1. Služba za govedarstvo, ovčarstvo i kozarstvo1
13.1.1.1. Odjel za govedarsku proizvodnju i tržište5
13.1.1.2. Odjel za ovčarsku i kozarsku proizvodnju i tržište5
13.1.2. Služba za svinjogojstvo, peradarstvo i pčelarstvo1
13.1.2.1. Odjel za svinjogojsku proizvodnju i tržište5
13.1.2.2. Odjel za peradarstvo i pčelarstvo5
13.1.3. Služba za uzgoj kopitara i Banku gena domaćih životinja1
13.1.3.1. Odjel za uzgoj kopitara5
13.1.3.2. Područni odjel za Banku gena domaćih životinja Križevci4
13.2. Sektor za označavanje i registraciju životinja i upravljanje podacima u stočarstvu1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
13.2.1. Služba za označavanje i registraciju životinja1
13.2.1.1. Odjel za označavanje i registraciju goveda, ovaca i koza5
13.2.1.2. Odjel za označavanje i registraciju svinja, kućnih ljubimaca i drugih vrsta životinja5
13.2.1.3. Područni odjel za kontrolu sustava razvrstavanja goveđih, ovčjih i svinjskih trupova Križevci5
13.2.2. Služba za analize, strukturiranje i obradu podataka u stočarstvu1
13.2.2.1. Odjel za analize podataka i izradu izvještaja o stočarskoj proizvodnji4
13.2.2.2. Odjel za integraciju, strukturiranje i pripremu podataka za provedbu mjera u stočarstvu5
13.3. Sektor za kvalitetu hrane1
neposredno u Sektoru izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica1
13.3.1. Služba za kvalitetu hrane i informiranje o hrani1
13.3.1.1. Odjel za informiranje o hrani5
13.3.1.2. Odjel za Codex Alimentarius i kvalitetu hrane5
13.3.1.3. Odjel za sprječavanje otpada od hrane5
13.3.2. Služba za oznake kvalitete i promidžbu oznaka kvalitete1
13.3.2.1. Odjel za oznake kvalitete4
13.3.2.2. Odjel za promidžbu oznaka kvalitete i manifestacije4
UKUPNO91
14. SAMOSTALNI SEKTOR ZA DRUGOSTUPANJSKI UPRAVNI POSTUPAK1
14.1. Služba za drugostupanjski postupak u predmetima dodjele potpore1
14.1.1. Odjel za drugostupanjski postupak u predmetima dodjele potpore u provedbi Programa ruralnog razvoja3
14.1.2. Odjel za drugostupanjski postupak u predmetima dodjele potpore u provedbi ostalih mjera poljoprivredne politike3
14.2. Služba za drugostupanjski postupak u predmetima provedbe projekata i postupanje u sporovima1
14.2.1. Odjel za drugostupanjski postupak u predmetima provedbe projekata3
14.2.2. Odjel za postupanje u sudskim sporovima3
UKUPNO15
Ukupan broj državnih službenika i namještenika u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva1198